شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

معرفی بهترین قالب ها

۷۰ بازديد
انتخاب قالب سایت یکی دیگر از نکاتی است که در طراحی سایت باید ان را خیلی با دقت و وسواس بالا انتخاب کنید ، برخی از قالب ها به صورت رایگان وجود دارند اما برخی دیگر رانیازاست از سایت های معتبر خریداری کنید ، در این مقاله قصد داریم تا بهترین قالب ها و همچنین ویژگی های آن ها را برای شما شرح دهم تا بتوانیم به شما در انتخاب قالب مورد نظر کمک کنیم . البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر قالبی برای هر ساتی قابل استفاده نخواهد بود ، به عنوان مثال برای سایت های فروشگاهی قالب های مجزایی وجود دارد و یا برای سایت های پزشکی هم نیز قالب های گوناگونی طراحی شده است . در صورتی که هنوز نمیدانید از چه نوع قالبی برای سایت خود استفاده کنید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله هماه ما باشید . 


 قالب eCommerce Gem

eCommerce Gem یک قالب رایگان تجاری وردپرس می باشد که برای اجرای یک فروشگاه ووکامرس فارغ از اینکه چه کالای میفروشید بسیار مناسب است . gem دارای قالبی تمیز و امروزی با طراحی مینیمالیستی است .این قالب تنظیمات سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد و از چندین طرح رنگ پشتیبانی میکند و به شما این امکان را می دهد که سایتی ایجاد کنید که مطابق با نام تجاری شما باشد .

پس اگر شما به دنبال یک قالب تجاری و فروشگاهی ریسپانسیو می گردید که برای کاربران شما بستری فراهم کند که به راحتی بتواند به سایت شما دسترسی پیدا کنند بدون توجه به اینکه با چه دستگاهی وارد سایت شما شده اند،جم ایکامرس می تواند گزینه بسیارمناسبی برای شما باشد.

قالب BeTheme 

BeTheme یک قالب حرفه‌ای و منعطف است که طراحی زیبا و فوق العاده‌ای دارد. همچنین از بهترین قالب های شرکتی وردپرس نیز به حساب آمده و برای هر سایتی مناسب است. پنلی از گزینه‌های پیشرفته و ابزار سازنده Drag & Drop که امکانات نامحدودی را ارائه می‌دهند، را داراست. از امکانات این قالب حرفه‌ای به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

وارد کردن دمو قالب‌ها فقط با یک کلیک
پنل قدرتمند جهت سفارشی‌سازی
سازگاری با موبایل
شورت کدهای متنوع
صفحات آماده تک صفحه‌ای
رنگ‌های متنوع
فونت‌های متنوع و پیشرفته
لایه‌های متنوع
صفحه سازی پیشرفته
و…

قالب زفایر وردپرس Zephyr Material Design Theme 

یکی دیگر از قالب‌های چندمنظوره وردپرس قالب حرفه‌ای Zephyer است. اگر وردپرس را می‌شناسید و با آن کار می‌کنید حتما نام این قالب را شنیده‌اید. یک قالب حرفه‌ای و جذاب است که در سال 1395 فارسی‌سازی شده و تا کنون به صورت منظم بروزرسانی می‌شود. برای آشنایی با قسمت‌های مختلف این قالب به چک لیست زیر توجه کنید:
دارای بخش تنظیمات کلی
تنظیمات طرح‌بندی
تنظیمات رنگ‌ها
تنظیمات سربرگ
تنظیمات لوگو
تنظیمات فهرست‌ها
تنظیمات نوار عنوان
تنظیمات فونت
تنظیمات نمونه کارها
تنظیمات بخش بلاگ
تنظیمات ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی
و…

قالب سالینت (Salient)

Salient یکی دیگر از قالب‌های تأثیرگذار و مفهومی وردپرس است که مجموعه‌ای از دموهای از پیش تعریف شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور خلاصه، Salient قالبی است که برای تمامی زمینه‌ها قابل استفاده بوده و می‌توان از آن برای ساخت سایت بهره برد. مهم‌تر از آن، شما همیشه می‌توانید طراحی‌های پیش فرض را اصلاح و ارتقا دهید و از قوانین و مقررات خود پیروی کنید تا به یک ساختار دلخواه برسید. اگر قصد ایجاد یک وبلاگ، یک سایت تجاری، یک فروشگاه آنلاین و یا یک سایت نمونه کار را داشته باشید، با قالب Salient می‌توانید به بهترین شکل سایت خود را طراحی کنید. Salient یکی از قالب‌های رایگان وردپرس است که به شما امکان طراحی انواع سایت با زمینه‌های مختلف را می‌دهد و به راحتی این کار قابل اجرا خواهد بود.


قالب دیپ – Deep

قالب دیپ یک قالب خلاق و چند منظوره وردپرسی است که شامل دمو های جذاب و امکانات فوق العاده ای می‌باشد که به همین دلیل به یکی از شاخص ترین قالب های وردپرس تبدیل شده است. در قالب وردپرس دیپ، شما می‌توانید هر کدام از دمو های مورد نظر خود را تنها با یک کلیک درون ریزی کرده و از آن استفاده کنید.


avada

آوادا یک قالب ریسپانسیو ،چند منظوره با ویژگی های متنوع که نیازی به کدنویسی ندارد با طراحی مینیمالیستی می باشد.استفاده و کار با قالب آوادا بسیار آسان است و مهم نیست در چه سطحی از دانش طراحی سایت باشید .این قالب همچنین به شما کمک می کند در صورت اضافه کردن آیتم خاصی به سایت خود،مشخص کنید که درچه دستگاه هایی نمایش داده شود. قالب آوادا را می توان بهترین قالب وردپرس از نظر سئو به حساب آورد و کاملا بهینه شده است.

قالب وردپرس avada

آوادا ووکامرس را به خوبی پشتیبانی میکند و شما به راحتی می توانید فروشگاه آنلاین خود را با این قالب راه اندازی نمایید.ویرایش گر و صفحه ساز آوادا قابلیت drag and drop دارد . در قالب آوادا 35 دمو آماده با طراحی و چیدمان های مختلف وجود دارد که به راحتی می توانید با یک کلیک دمو دلخواه خود را ایمپورت کنید .

قالب چندمنظوره وردپرس Freddo 

قالب Freddo یک قالب‌های چندمنظوره وردپرس است که ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد. هر بخش در این قالب با رنگ‌بندی‌های مشخصی مجزا شده و ظاهری متنوع به آن بخشیده. قسمت‌های مختلف آن را با هم مرور می‌کنیم:

دارای اسلایدری جذاب که با اسکرول کردن خاصیت بزرگنمایی به خود می‌گیرد
امکان جستجوی بسیار جذاب و حرفه‌ای
قرارگیری فهرست‌ها بر روی اسلایدر
دارای قسمت درباره ما به همراه توضیحات و تصویر
بخشی برای قرارگیری ویژگی‌ها یا خدمات
قسمتی هوشمند برای نمایش مهارت‌ها
دارای نوار تصویری به همراه دکمه Call to action
بخشی برای نمایش سرویس‌ها
در نظر گرفتم قسمتی برای نمایش آخرین نوشته‌های بلاگ
بخش نمایش اعضای تیم
دارای فوتر دو بخشی برای اطلاعات تماس و سایر خدمات مورد نیاز

قالب رایگان اسپارکلینگ (Sparkling)

Sparkling یکی از قالب‌های رایگان وردپرس بوده که دارای ظاهری مدرن و جذاب است. این قالب واکنشگرا در هر دستگاهی با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش، به خوبی می‌تواند سایت شما را با چیدمانی زیبا نمایش دهد. این قالب وردپرس همچنین شامل انبوهی از ویژگی‌های عالی است که می‌توانید در قالب‌های با کیفیت بالای وردپرس بیابید. دارای اسلایدر تمام صفحه که باعث می‌شود تا بتوانید عکس‌های باکیفیت و تاثیرگذار خود را در سایت نمایش دهید. این قالب از افزونه‌های کاربردی Contact Form 7 ، Gravity Forms، افزونه سئوی Yoast، W3 Total Cache و افزونه‌های بسیار دیگری پشتیبانی می‌کند. برای داشتن سایتی زیبا و کارآمد می‌توانید از قالب رایگان وردپرسی Sparkling استفاده کنید.

قالب چندمنظوره آنکد – Uncode

قالب چند منظوره Uncode یکی از قالبهای حرفه ای وبسایت تم فارست است که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. شما می توانید با استفاده از قالب آنکد انواع سایتهای خبری ، فروشگاهی ، عکاسی و … را به راحتی و در کمترین زمان ممکن طراحی کنید.

قالب انفولد : حرفه ای ترین قالب وردپرس سازمانی

قالب وردپرس انفولد به عنوان منعطف ترین قالب وردپرسی سومین رتبه در پر فروش ترین قالب های تم فارست را نیز داراست. این قالب زیبای وردپرسی مناسب هر نوع وبسایتی که شما با وردپرس راه اندازی می کنید هست و با ووکامرس ، بی بی پرس ، بادی پرس و تمامی افزونه های وردپرسی سازگاری کامل خواهد داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.