یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین مرورگر ویندوز

۴۰ بازديد
امرزوه وب گردی یکی از مهم ترین سرگرمی های افراد حجامعه محسوب می شود .خیلی مواقع میخواهیم وارد سایت شود امامرور گر ما ان را باز نمی کند و ... به همین دلیل استفاده از بهترین مرورگر بسیار مهم می باشد .
این رو زها مرور گر های مختلفی چون گوگل کروم ، فایر فاکس ، مایکروسافت و ... نیز هستند حال در این جا قصد داریم تا در این مطلب شما را با انواع مرورگر های موجور که جزو بهترین ها هم می باشد آشنا کنیم .

داشتن بهترین مرورگر برای ویندوز می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. اما کدام یک دقیقاً بهترین است؟ اگر از مرورگر قدیمی خود خسته شده اید و به دنبال مرورگر جدیدی برای ویندوزتون هستید اما مطمئن نیستید کدام یک می‌تواند مطابق نظر شما باشد، این مقاله می‌تواند به شما در انتخاب گزینه مناسب کمک کند.


کروم مایکروسافت Microsoft Edge Chromium

(مایکروسافت) برای اینترنت اکسپلورر خود رقبای زیادی پیدا کرد. با این حال، هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند که این زمانی بهترین چیزی بود که ما داشتیم تا زمانی که کروم عرصه را به دست گرفت. تکامل یافتن (مایکروسافت) زمان زیادی طول کشید. آن‌ها حتی (مایکروسافت اج) را نیز برای ما به ارمغان آوردند که با شکست مواجه شد.


با این حال، حالا آن‌ها کار درست را با استفاده از منبع باز کروم برای آوردن این نسخه کروم جدید از (مایکروسافت اج) انجام داده‌اند. مرورگر با تمام پسوندهای مانند کروم کار می‌کند. اگر با مصرف حافظه کروم مشکل دارید، این گزینه بهترین جایگزین برای آن است. لازم نیست نگران حریم خصوصی خود باشید. اعتماد (مایکروسافت) به مرورگر وب جدید خود در اج کروم باز می‌گردد.

اگر بتوانید آن‌ها را برای Internet explorers ببخشید، این یکی ارزش امتحان کردن را دارد.


مرورگر گوگل کروم چند سالی است که به عنوان موردعلاقه ترین مرورگر در جهان شناخته می شود که بدون شک یکی از بهترین ها می باشد و ما چندین سالی است که فقط و فقط از این مرورگر استفاده می کنیم. اما چرا ما مرورگر کروم را دوست داریم؟ چرا همیشه سعی می کنیم از آن برای جستجوها استفاده کنیم؟ این مرورگر یک مرورگر پایدار و سریع است که فضای کمی را از حافظه پر می کند و اگر در بدترین شرایط ممکن در هر دستگاهی نصب شود، باز هم شما قادر به استفاده از آن خواهید بود که تمام قابلیت های آن یک خروجی دارند و آن هم تجربه کاربری لذت بخش می باشد.

بهترین مرورگر ویندوز

این در حالی است که اکثر برنامه نویس ها (Developers) مرورگر گوگل کروم را خیلی علاقه دارند چرا که ابزارهای آن در مرورگر دیگری وجود ندارد چرا که افزونه های کاربردی آن بسیار ارزشمند هستند که از مهم ترین آنها می توان به Evernote Web Clipper، The Great Suspender و Pushbullet اشاره کرد. اما مرورگر نیز یک نکته منفی دارد و آن هم این است که کروم عاشق حافظه Ram می باشد و به همین دلیل در کامپیوترهای قدیمی کمی کندتر عمل خواهد کرد که بدون شک عامل تاثیرگذار برای استفاده خواهد بود.


موزیلا فایرفاکس

فایرفاکس یکی از مرورگر های برتر و از محبوب‌ترین گزینه‌های جایگزین برای کروم به حساب می‌آید که دلیل اصلی آن، سابقه طولانی آن از سال 2002 و ارائه آپدیت‌های مکرر است. این مرورگر همواره آپدیت می‌شود تا باگ‌های موجود را برطرف کرده و حین افزایش سرعت، ویژگی‌های جدیدی را هم به آن اضافه کند. یکی از آپدیت‌های بزرگ اخیر این مرورگر هم باعث بهبودهای زیادی در آن شده است.

فایر فاکس را می‌توان پر سرعت ترین مرورگر دانست. فایرفاکس هم اکنون در ویندوز، مک، لینوکس، iOS و اندروید قابل استفاده بوده و به شما اجازه همگام‌سازی اطلاعات‌تان را بین این سیستم عامل‌ها از طریق یک اکانت رایگان فایرفاکس را می‌دهد. نسخه‌های اندروید، لینوکس، مک و ویندوز این مرورگر از اکثر افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند. سهولت در استفاده، سرعت مناسب و کاربری خوب از ویژگی‌های این قوی ترین مرورگر محبوب به شمار می‌آیند. از همین رو می‌توان فایرفاکس را جزو فهرست بهترین مرورگر ویندوز عنوان کرد. که البته استفاده همیشگی و جهانی از آن هم همین موضوع را اثبات میکند.

نسخه جدید فایرفاکس حاوی تدابیر امنیتی بهتر و پیشرفته‌تری است. بهبود همگام سازی رمزعبور در دستگاه‌های مورد استفاده شما، اخطار هک و دسترسی نا امن و غیره از جمله این پیشرفت‌های امنیتی فایرفاکس است. در کنار تمامی این پیشرفت‌ها، فایرفاکس با استفاده راحت و ساده همچنان از بهترین مرورگرهای اینترنت است.

اگر بخواهیم کروم و فایرفاکس را به عنوان دو نمونه از قویترین مرورگر دنیا باهم مقایسه کنیم، فایرفاکس امن‌تر از کروم است و البته به تازگی سرعتش هم کمی بیشتر شده است.

مرورگر Vivaldi برای ویندوز:

در ادامه مقاله بهترین مرورگر ابنترنت برای ویندوز چیست؟ به معرفی مرورگر Vivaldi می‌پردازیم. مرورگر Vivaldi نام مرورگری نوپا و قدرتمند است که بر پایه مرورگر گوگل کروم ساخته شده است و رقیب جدیدی برای فایرفاکس و دیگر مرورگرها به حساب می‌آید. این مرورگر اینترنت دارای قابلیت‌های متمایز و بسیار عالی از جمله سرعت فوق العاده بالا، قابلیت شخصی سازی بالا، محیط ساده و کاربردی می‌باشد.
محیط کاربری برنامه جمع و جور و جذاب است و به شما اجازه می‌دهد چندین Tab را باز کرده و آن‌ها را مدیریت کنید و این کار توسط قابلیت Tab Stacks صورت می‌گیرد؛ پس شما می‌توانید بین تب‌ها با استفاده از حرکت‌های موس یا کلیدهای کیبورد سوییچ کنید .

همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت یادداشت برداری سریع در هر لحظه از وب‌گردی، یادداشت برداری کنید. با استفاده از مرورگر Vivaldi تقریباً می‌توانید همه چیز را تغییر دهید، از نحوه کارکرد مرورگر گرفته تا شکل ظاهری و رابط کاربری.

بهترین روش های حذف تبلیغات در مرورگر کروم و فایرفاکس

همه ما هنگام کار با اینترنت، تبلیغات جور واجور و متنوع در همه زمینه ها را مشاهده می کنیم. این تبلیغات در اکثر مواقع باعث حواسپرتی و اذیت چشمان کاربران می گردند. روشهای زیادی برای حذف اینگونه تبلیغات وجود دارند که می توان براحتی آنها را بکار برد. در ادامه این مطلب، بهترین و ساده ترین روش های حذف تبلیغات در مرورگر کروم و فایرفاکس را به شما آموزش می دهیم.

بخش 1: بهترین روش در گوشی موبایل با اپلیکیشن Adclean

مرورگرهای موزیلا و کروم خودشان به صورت پیش فرض تبلیغات مزاحم را بلاک می کنند و نیاز به تنظیمات خاصی نیست. اما بسیاری از تبلیغات را نمی توانند یا نمی خواهند حذف کنند.

بهترین روش برای گوشی های اندرویدی استفاده از اپلیکیشن های حذف تبلیغات در سراسر گوشی ست (در همه بخش های گوشی تبلیغات را بلاک می کنند اما باید اپلیکیشن همیشه باز باشد).

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.